Asigurarea pentru insolventa agentiilor de turism

Asigurarea agentiilor de turism

Asigurarea pentru insolventa agentiilor de turism este o Asigurare obligatorie pe care agentiile de turism trebuie sa o aiba pentru a primi licenta de functionare. Conform legislatiei actuale, asigurarea are un plafon de despagubire de 10.000 de dolari pentru delailisti si de 50.000 de dolari pentru touroperatori.
Conform prevederilor art.10 (5) si art.14 (1) din Hotararea Guvernului nr.1267/2010, este interzisa desfasurarea de activitati turistice specifice agentiilor de turism de catre operatorii economici cu licenta de turism expirata sau fara detinerea politei valabile de asigurare privind asigurarea rambursarii cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de turisti pentru achizitionarea serviciilor/pachetelor de servicii turistice, in cazul insolvabilitatii sau a falimentului agentiei de turism. Nerespectarea acestei prevederi constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 20.000 la 40.000 lei si cu retragerea licentei de turism.

Polita de asigurare trebuie incheiata in momentul deschiderii unei noi agentii de turism, apoi este reinnoita anual.

Documente necesare pentru ofertare:

  • Certificatul de înregistrare (copie)
  • Copie licenta
  • Ultimul bilant
  • Ultima balanta
  • Cererea Chestionar pe care o primiti de la noi


Daca vrei sa ne lasi un mesaj, apasa butonul de contact
Translate »